Persoanele în vârstă reacționează în durerile articulare

0
1992

Frigul iernii este de multe ori legate de o creștere în dureri și, de asemenea, dureri de numeroase persoane în vârstă, în special la nivelul articulațiilor, cu toate acestea, de asemenea, în masa musculară. Unele cercetări recente studii au arătat un impuls în general, dureri și disconfort în vârstă, bărbați și femei, precum și în mod specific o relație între articulare și, de asemenea, condiții climatice, la persoanele cu artrita reumatoida sau osteoartrita.

Pentru cei fără aceste probleme, orice tip de experiență de durere cu vreme rece sau umedă pot fi legate de ajustări în activitatea fizică, precum și regim de dieta. În verificarea o legătură între schimbările climatice și, de asemenea, dureri articulare, studii au analizat temperatura, presiunea atmosferică, precipitații, umiditate și, de asemenea, raza de soare pentru legăturile lor la durere. Rezultatele sunt mai degrabă nedeterminată datorită faptului că ele pot varia în mod substanțial. Acest lucru este în principal de disconfort este subiectivă și, de asemenea, este greu să separi un anumit motiv.

Cel mai mare impact al gazelor și fluidelor în articulații

Diverse alte variabile cum ar fi exercitii fizice, starea de spirit, precum dieta, de asemenea, un impact asupra durerii adormirea maicii domnului. Un studiu de cercetare concentrate pe sugestia că presiunea atmosferică ar putea avea cel mai mare impact. Acest lucru este pentru că există gaze și lichide în articulații, și dacă presiunea aerului scade, aceste gaze și, de asemenea, fluide ar putea extinde, de impozitare din jurul nervilor care cauzează durere. Totuși, acest lucru nu a fost demonstrat în mod clar.

Un studiu recent a descoperit amestec de temperatura, expunerea la lumina soarelui precum și de umiditate se corelează cu dureri articulare în clienți cu artrita reumatoida. Cu toate acestea, autorii s-au grăbit să mai vorbim de nereguli care suferă de percepție și de alți factori, cum ar fi antrenament și, de asemenea, planul de dieta, sugerează clar web link-ul încă nu pot fi trase cu încredere. Există unele puncte care pot ajuta la reducerea disconfort de-a lungul lunilor mai reci.

Exercițiu: dureri articulare este de obicei în legătură cu excesul de greutate, deci o pierdere în greutate program de antrenament vă va ajuta să ia stres pe articulații. Antrenament ajută, de asemenea, pentru a îmbunătăți metabolismul și circulația sângelui, cu masa musculara precum și articulațiilor, care pot reduce inflamația, senzația de apăsare precum și disconfort.

Mentinerea masei musculare si rezistenta pentru sezonul rece

Mulți oameni au tendința de a fi mult mai active în lunile mai calde, când clima este plăcută, precum și că este confortabil să fie în aer liber. Este esențial să se continue exercitarea în timpul iernii ca o reducere a activității fizice în sezonul de iarnă pentru mai mult de două săptămâni duce la pierderea de țesut muscular rezistență, precum și de masă precum și a scăzut grosimea osului. Fiind non-active pentru perioade lungi de timp poate duce la o creștere în masa de grăsime și, de asemenea, greutatea totală a corpului care pune în exces de presiune pe articulații, care pot provoca un prejudiciu.

Activități care constau de mare muschii de la picioare, brațele și partea superioară a corpului, cum ar fi genuflexiuni, sta-up-uri și push-up-uri pot fi efectuate într-un timp relativ cameră mică, și deci sunt perfecte în interiorul în timpul lunilor de iarnă. Exerciții de rezistență de acest fel este important pentru masa musculara si tenacitate os. Ca masa musculara, oasele se adapteze la stimularea duplicat sarcina nastere făcându-le mai puternice și mai puțin vulnerabile la prejudiciu. Acest lucru este deosebit de important pentru persoanele mai în vârstă.

Asta nu înseamnă că trebuie să mergeți la o sală de gimnastică, precum și de ridicare greutăți, deși s-ar putea crede despre aderarea la un centru de fitness individuale sau de grup, sesiuni de antrenament. Puteți obține destul entuziasm pentru întreținerea masei musculare și osoase rezistență de zi cu zi de locuri de muncă precum și exerciții de acasă.

Vitamina D: lucru în mod constant poate ajuta pentru a reduce semnele de pe termen lung, și obținerea în aer liber pentru perioade mai lungi de mai multe ori livrările de vitamina D pentru mult mai sănătoasă a oaselor, precum și articulațiilor. Atunci când lumina zilei de ore sunt limitate, suplimentele de vitamina D sunt o modalitate foarte bună de a continua să obțină beneficii din aceasta vitamina, care are o funcție esențială în mineralizării osoase, musculare funcție și, de asemenea, dezvoltarea nervoase.

Studii de cercetare au descoperit de zi cu zi, suplimentarea cu vitamina D reduce amenințarea de fisura osoasa si, de asemenea, creste forta musculara pentru persoanele în vârstă.
Este recomandat adulti acces la foarte puțin 200 la 600 global systems (UI) de Vitamina D pe zi, dacă sunt obținerea unor expunerea la soare mai multe zile. Este o provocare pentru a obține vitamina D cu planul de dieta, cu toate acestea intr-o tara ca Australia, unde lumina soarelui este oferit chiar și în timpul iernii, acest lucru oferă mai puțin de o problemă decât pentru persoanele fizice care locuiesc în regiuni în care s-au limitat lumina soarelui în timpul iernii.

Yoga ca o alternativă în reducerea durerii și a terapiei termice.

Cele mai bune alimente pentru vitamina D includ pește gras, precum sardinele, macroul și heringul, lapte, margarina precum vitamina D-fortificate de soia băuturi. Totuși, este esențial să ne amintim dietetice resurse nu sunt suficiente pentru a asigura nivelul adecvat de vitamina D. lumina Soarelui este o resursă esențială și suplimente trebuie să fie luate în considerare pentru cei care au o expunere limitată la soare în sezonul de iarnă.

Glucozamina si condroitina: glucozamina si condroitina sulfat de ajutor pentru a furniza hrană pentru cartilajului material pentru a spori trăsătură comună. Ei fac mișcare a articulației lin prin scăderea frecare generate între vorbită suprafețele oaselor. Crustacee dau o resursa buna de glucozamina, în timp ce condroitina sulfat poate fi ajuns din cartilaj de oase de animale de companie. Suplimentarea de acestea este recomandat pentru persoanele cu osteo artrita pentru a ajuta aduce înapoi cartilaj.

Căldură terapie: terapie de căldură poate ajuta considerabil atunci când ai dureri. Cald băi sau dușuri, în special în dimineața poate face o diferență uriașă pentru gradul de durere și rigiditate. Încălzirea organismului îmbunătățește elasticitatea tesuturilor si imbunatateste circulatia sangelui de a face mișcare mai ușor. De asemenea, se transformă pe cai neuronale care inferioară a creierului percepția durerii.

Exercițiu de Yoga aduce cu ea o mai mare decât era de așteptat pericol de un neplăcut încheietura mâinii, brațul mixt și umăr, potențial, datorită prezintă ca animal de companie, noi de cercetare recomandă. Dar asta nu e tot problema. Același studiu de cercetare include în creștere dovada yoga poate ajuta ocupe de redus înapoi, precum și gât disconfort. Aceste căutări pentru a evidenția complicat de parteneriat între yoga și musculo-scheletice disconfort, al 2-lea cel mai tipic cauza nevoi speciale din întreaga lume.

Nostru cercetările nu sunt importante doar pentru persoanele care fac exercitii de yoga sau sunt pe cale să-l, dar, de asemenea, pentru exercitii de yoga profesorii și cadrele medicale care tratează persoanele cu tulburări musculo-scheletice probleme. Aproape 87% dintre participanți au raportat tulburări musculo-scheletice disconfort în termen de un an. Dintre cei care au raportat dureri în cel puțin o regiune a corpului, majoritatea (66%) au declarat exercițiu de yoga și-au îmbunătățit osoase, musculare și articulare, în special în gât, precum și dureri de spate.

Cu toate acestea, 21% au susținut făcut yoga durerea lor, chiar mai rău, precum și mai mult de 10%, a declarat yoga a avut de fapt a declanșat disconfort în special la partea superioară a brațului sau picioare (de mână, încheietura mâinii, cot, umăr). Acest lucru a fost, probabil, ca un rezultat de ipostaze, ca pe caine de companie, care au nevoie de tine pentru a pune greutate pe această componentă a corpului.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here